یاد بگیر

هر انچه برای یادگیری میخواهید

یاد بگیر

هر انچه برای یادگیری میخواهید

چرا وبلاگ من توی گوگل ثبت نمیشه؟

ثبت شدن وبلاگ در گوگل اولین قدم است برای اینکه نشانی وبلاگ شما در نتایج این موتور جستجو ظاهر شود و دیگران روی آن کلیک کنند. اما بسیاری از عزیزان وبلاگ نویس تازه‌کار، سوالی دارند که مدام از خود یا دیگران می‌پرسند، که چرا وبلاگ من توی گوگل ثبت نمیشه؟ اگر شما هم چنین سوالی دارید بهتر است که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بهتر بتوانید بازدید کننده‌ها را از طریق گوگل به وبلاگ خود بکشانید.

در بیشتر موارد این دغدغه برای ثبت شدن وبلاگ در گوگل بی‌مورد است. دلایل آن در ادامه مطلب بیان شده است.

چرا وبلاگ من توی گوگل ثبت نمیشه؟

 

  • دلیل اول این است که ثبت شدن وبلاگ در موتورهای جستجو زمان‌بر است و شما باید صبر کنید. معمولاً ممکن است بسته به مطالبی که منتشر می‌کنید و سرعت این کار، از یک هفته تا دو هفته به طول بیانجامد. حتی ممکن است که از این محدوده خارج هم بشود. اما چیزی که هست، مسلم است که دیر یا زود وبلاگ شما در گوگل نمایان خواهد شد.
  • اگر تعداد مطالب وبلاگ کم باشد هم این مشکل ممکن است ظاهر شود که در گوگل دیر ثبت شود. بنابراین به محتوای یکتا و با کیفیت هم فکر کنید و روی آن کار کنید.
  • اگر فکر می‌کنید که با جستجوی هر کلمه‌ای که مد نظر شماست، وبلاگ شما باید در رتبه‌ی اول گوگل ظاهر شود، این هم توقع بی‌جایی است. ظاهر شدن در صفحه اول گوگل نیاز به کار فراوان و مقالات با کیفیت دارد.
  • اگر وبلاگ شما تخصصی باشد و شامل کلمات کلیدی، در صورتی که عنوان آن را جستجو کنید، ممکن است که در گوگل نمایان شود. اکثر افراد انتظار دارند که با کلماتی بالا بیایند که برای آنها مقاله‌ی با کیفیتی منتشر نکرده‌اند.

موضوع تعداد مطالب وبلاگ در ثبت شدن در گوگل بسیار مهم است. اگر فقط یک عدد پست ارسال کرده‌اید و انتظار دارید که سریع‌السیر وبلاگ شما در گوگل فهرست شده و برای کاربران به نمایش درآید، در اشتباه بزرگی هستید. دقت کنید که پایگاه اینترنتی که تازه راه‌اندازی شده، برای هیج کس قابل اعتماد نیست. به خصوص برای موتور جستجویی که به میلیون‌ها کاربر صفحاتی را از وب پیشنهاد می‌کند که اگر کیفیت آنها پایین باشد به خود موتور جستجو ضربه می‌زند. پس طبیعی است که مدت زمانی را برای ثبت شدن وبلاگ در گوگل صبر کنید، که این دقیقاً به خود گوگل بر می‌گردد. ولی معمولاً زیاد طول نخواهد کشید.

اگر به روشی که در گذشته به آنها اشاره شد وبلاگ خود را در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو ثبت کردید، باید توجه داشته باشید که حتماً درون آن سه/چهارتایی مطلب وجود داشته باشد و این تعداد هر چه قدر بیشتر باشد به موفقیت نزدیک‌تر خواهید شد.


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 20:46 http://mohammad25.blogsky.com/1392/05/09/post-18/

سلام دوست عزیز من تقریبا" 26/2/93 وبلاگمو درست کردم تمام موتور جستجو گرها رو ثبت کردم مطلبم به اندازه کافی گذاشتم ولی هیچ خبری نیست من یک مطلب خوندم که احتمال داره تا 2 ماه طول بکشه گوگل وبلاگمو ثبت کنه ممنون میشم راهنماییم کنی آدرس وبلاگمم میزارم لطفا" یِ نگاهی بهش بنداز اگه ایرادی داره بهم بگو.
http://khatereha00.blogfa.com

با سلام به شما دوست عزىز شما باىد ساىت خود را در وبمستر تولز بگزارىد.

حسن سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 18:46 http://hanifi.blogfa.com

http://hanifi.blogfa.com/ سلام لطف کنید به وبلاگ من هم سری بزنید و نظر خودتونو بگین ممنون میشم

asal جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 17:39 http://http:/www.shaqool.ir/

با سلام ممنون میشم سایت ما را با نام عمران و معماری لینک کرده و اطلاع دهید شما را با چه نامی لینک کنیم..با تشکرwww.shaqool.ir

asal جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 17:39 http://http:/www.shaqool.ir/

با سلام ممنون میشم سایت ما را با نام عمران و معماری لینک کرده و اطلاع دهید شما را با چه نامی لینک کنیم..با تشکرwww.shaqool.ir

Lidoma چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 23:29 http://lidomadl.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد