یاد بگیر

هر انچه برای یادگیری میخواهید

یاد بگیر

هر انچه برای یادگیری میخواهید

نحوه ی ثبت نام در فیسبوک



کاربرانی که برای ورود به فیسبوک مشکل دارند ابتدا باید راه‌حلی برای دورزدن آن پیدا کنند! وارد آدرس Facebook.com شوید. در اینجا به صفحه‌ای مانند صفحه زیر برخورد خواهید کرد. اگر قبلا در فیسبوک کاربری ایجاد نکرده باشید می‌توانید از طریق بخش Sign UP مشخصات خود را وارد نمایید که توضیحات آن در تصویر اضافه شده است.  


کاربرانی که برای ورود به فیسبوک مشکل دارند ابتدا باید راه‌حلی برای دورزدن آن پیدا کنند! وارد آدرس Facebook.com شوید. در اینجا به صفحه‌ای مانند صفحه زیر برخورد خواهید کرد. اگر قبلا در فیسبوک کاربری ایجاد نکرده باشید می‌توانید از طریق بخش Sign UP مشخصات خود را وارد نمایید که توضیحات آن در تصویر اضافه شده است.   (برروی تصویر کلیک کنید.)


پس از وارد کردن اطلاعات برروی Sign Up (دکمه سبز رنگ) کلیک کنید. ممکن است برای اطمینان از عدم وجود فعالیت‌های ماشینی کادری مانند کادر زیر نمایش داده شود. در این صورت باید هردو کلمه نشان داده شده را با یک فاصله در کادر مخصوص وارد کنید:

دوباره برروی Sign Up کلیک می‌کنیم. در این مرحله کاربری شما در سایت فیسبوک ساخته می‌شود و ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد. سپس به مراحل اولیه تنظیمات در فیسبوک هدایت خواهید شد. اولین مرحله پیدا نمودن دوستانتان است. توصیه ما این است که در سه مرحله توصیه شده برروی Skip this step کلیک کرده و به صفحه فیسبوکتان بروید. دلیل آن است که هنوز تنطیمات دسترسی کلی و جزئی و تغییرات خواسته شده خود را انجام نداده‌اید.

خوب، حالا مراحل ثبت نام شم به پایان رسید و میتوانید در شبکه اجتماعی فیس بوک فعالیت کنید

در صورت داشتن سوال میتوانید در قسمت نظرات همین مطلب سوال خود را مطرح کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد